Infograf - Goti d.o.o Novi Sad

Osnivanje

           Firma "INFOGRAF-GOTI"  uvoznik je i distributer informatičke opreme.Osnovana je u martu 2001 god.u Novom Sadu, pod nazivom "Goti Computers".

        Počeli smo kao tim mladih i ambincioznih ljudi koji vrednim radom brzo stiče nova znanja ali  i  poverenje velikog broja kupaca .Početni uspeh nas je motiivisao i stvorio  priliku da poslovanje iz maloprodaje  preraste u veleprodaju. Vodili smo se tih godina  intuicijom , svoje dotadašnje  uvoze iz Evrope prebacujemo na Kinesko tržište nadajući se njegovom daljem rastu .Novi uvozni programi pokazuju svoju opravdanost i razvijaju sve segmente našeg poslovanja, postajemo  distributeri. Ubrzani rast i razvoj zahtevao je kvalitetniju organizaciju posla kao i nova poslovna rešenja,iz tih razloga  2007. godine donosimo dluku o integraciji sa firmom "Infograf"  i stvaramo novu kompaniju  „Infograf-Goti“.

 Razvoj     

          Godine rada donose stručnost i iskustvo,udružuje se znanje i inovativnost koji kreiraju nove poslovne procese .Stvaramo poslovni ambijent koji kupcima omogućava dostupnost velikog broja proizvoda.

               Pored uvoznih programa /ORINK, DEEPCOOL, MICORLAB, SUNLUX, LEXIN, GREEN CONNECTION, SAILING, IGMAX, CRAFT.../ koje distribuiramo u saradnji sa Kneskim partnerima mi u prodajnoj  ponudi  imamo i brendove poput : EPSONA,LENOVOA, SOCOMEKA, DELLA, D-LINKA, ASUSA, HEWLETT PACKARDA, CENONA, SAMSUNGA, TESLE, MICROSOFTA, AMDA, INTELA, ACERA,PHILIPSA,TOSHIBE....

                Digitalizacijom poslovanja i procesa rada ,svojim partnerima  možemo ponuditi  najnaprednije On-line servise .Naši  Biznis partneri i kupci koriste   /B2B/ platformu.Krajnji korisnici /fizička lica/ robu  poručuju  putem /B2C/ platforme. Procesi naručivanja robe , praćenje porudžbina, servisni zahtevi kao i finansijskia stanja i izveštaji dostupni su od 0 do 24 časa svim našim parnerima.

                Putem društvenih i socijalnih mreža (Facebooka ,Linkdina,Instagrama ) plasiramo edukativne i promotivne sadržaje koji pratioce upoznaju sa našim aktiovnostima ali i novim trendovima i inovacijama u indistriji hadvera i softvera.  

                Izgradili smo i podfolio personalizovanih usluga,poput : projektovanja i izrade  računarskih mreža ,usuga nadziora i mobilnosti ,optimizacije i konsaltinga, kao niza servisnih usluga  u oblasti računarskih tehnologija.

               Godinama smo gradili partenrske  odnose sa našiim kupcima i dobavljačima, kako u okviru našeg tržišta tako i van granica naše zemlje.Danas posedujemo kupce i partnere  na teritorjama : Bosne i Hercegovine ,Makedonije, Hrvatske, Crne Gore, Albanije, Malte i Slovenije.

 

Društvena odgovornost

            Vodeći računa o održivosti poslovanja  i domaćinskom odnosu svih zaposlenih, stvorili smo ambijent da kreiramo nove vrednosti za okolinu i zajednicu u kojoj poslujemo.Kroz razne aktivnosti pokušavamo da podstičemo, socijalnu inkluziju, kulturu, sport, umetnost, obrazovanje i očuvanje životne sredine .

            Kao uzore etčkog i društveno odgovornog ponašanja iz našeg poslovnog okruženja možemo navesti niz promera , kompaniija Microsoft je samo jedan takav primer ,deo svojih  ključnih programa iz Office sistema, poput Worda, Exela ,PowerPointa i Outlooka  ponudila je na ćirilici i latinici,trudeći se da tako podstakne očuvanje našeg jezika i kulture.

             Svaki korak koji vodi poboljšanju životnih uslova, smanjenju siromaštva, nepismenosti i lošeg zdravstvenog stanja za nas je rad za bolje sutra.

Vizija

             Želimo da našim radom i poslovanjem pomognemo  razvoju opštih vrednosti društva, da budemo primer kompanije u kojoj su zaposleni najveća vrednost,da ambijent u kome radimo bude primer dobrih uslova rada,uslova u kojima se  timskim radom stiču nove vrednosti i stvara bolji i lepši ambijenta za nove generacije. Sve navedeno, predstavlja viziju našeg poslovanja.

 Ciljevi

             Ciljevi su  dobri motivatori, trudimo se da oni  budu prepoznatljivi ,jasno definisani, merljivi, ambiciozni ali realni i ostvarivi.                 

Naši zajednički ciljevi postižu se kroz indivudualne zadatke i timski rad,rad koji je zanovan na deljenju znanja i iskustva u okviru kolektiva ali i sticanju i gradnji  uzajamnog poverenja i razumevanje u odnosima, prodavac-kupac.